Saturday 21 May 2016

Magic Of The Night - Floria, Bot Berhias dan Bunga Api



Minggu depan ya, saya tolong ingatkan lagi kepada rakan-rakan yang berminat. Jom kita ke Presint 4, Putrajaya. Selain daripada Royal Floria Putrajaya, di sebelah malamnya ada juga perarakan bot berhias di sekitar tasik Presint 2 - Presint 5. Sepertimana terdahulu dimana saya tidak berpeluang mengambil gambar (akibat teruja) jadi kali ini saya bercadang untuk mendapatkan koleksi menarik gambar-gambar bot berkenaan ;)




Ini adalah gambar lama yang saya dapat dari Mr. Google. Untuk gambar bot 2016, tunggu ya! Saya dapati setiap tahun, terdapat tema tertentu namun untuk perarakan pada kali ini, saya sendiri kurang pasti apakah pula tema yang akan ditetapkan. Yang pastinya, setiap satu bot tersebut amat menarik dengan lampu hiasan yang pelbagai bentuk. Selain daripada bot MOTAC dan negeri-negeri di Malaysia, terdapat juga bot berhias dari luar negara.


Sukar untuk saya bayangkan hanya melalui gambar. Alang-alang singgah ke Floria, perarakan ini rasanya adalah pelengkap kepada kunjungan anda kelak. Mudah-mudahan cuaca baik sepanjang minggu depan untuk kita sama-sama menyaksikan keindahan bunga-bungaan di Floria, perarakan bot berhias dan juga bunga api :)




Tiket boleh didapati secara online di sini dan tentu sahaja ada tiket early bird untuk kita pada harga yang lebih rendah :D

Jom!

1 comment:

  1. Halo, Adakah anda memerlukan pinjaman daripada Syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
    di dunia? jika ya maka hubungi kami sekarang kerana kami menawarkan pinjaman kepada semua
    kategori pencari sama ada syarikat atau penggunaan kakitangan. Kami menawarkan
    pinjaman pada kadar faedah 3%, Hubungi kami melalui Whats app +919205646839
    mohanmendcompany01@gmail.com

    BORANG PERMOHONAN PENCEGAHAN PINJAMAN
      ******************************
    1) Nama Penuh:
      2) Jantina:
      3) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan:
      4) Tempoh Pinjaman:
      5) Negara:
      6) Alamat Rumah:
      7) Nombor Mudah Alih:
      8) Nombor Faks:
      9) Pekerjaan:
    10) Pendapatan Bulanan:
      11) Tarikh Gaji:
      12) Tujuan pinjaman:
      13) Di mana anda mendapat iklan pinjaman kami:
    mohanmendcompany01@gmail.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...